Τετάρτη 22 Ιουλίου 2015

Welcome to my Blog :) 
After so many years using my website and social media, it was about a time to open my blog.
A place in which I can write,post things that I make, create, love, and inspires me.
Im new in blogging so please be patience with me until I learn to use it, also please forgive me if my English is not so good or correct :)
I hope that this will be a window to the world. 
You will inspire me and I hope some how I can inspire you :) 
As always, everything will be made from love and meraki (Greek word)
With all best wishes
Alice 

Kalos irthate-Καλως ηρθατε-Welcome 

Μετά απο πόλλα χρονια στην διαχειρηση της ιστοσελιδας μου και στα social media, ηρθε επιτελους η ωρα να ανοιξω, να φτιαξω το blog μου. 
Ενα διαδικτυακο μερος στο οποιο μπορω να γραφω, να ανεβαζω, πραγματα,εικονες που με εμπνεουν και τις δημιουργιες μου.
Ειμαι νεα στο blogging γιαυτο δωστε μου λιγο χρονο μεχρι να το μαθω ;) 
Ελπιζω μεσω αυτης της σελιδας να ανοιχτει ενα παραθυρο στον κοσμο. 
Να δω νεα πραγματα και να εμπνευστω ή ισως καταφερω να εμπνευσω καποιους.

Οπως παντα ολα θα ειναι απο αγαπη και μερακι 

Φιλικα 
Αλις





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου